ETHICS APPROVAL

22 april 2016 - Brisbane, Australië

Even  snel een update tussendoor - namelijk goed nieuws!

ETHICS ARE APPROVED.

Nu eerst een weekend weg en dan volgende week kan ik eindelijk starten!

1. Hans:
    Dat zal eens tijd worden ;-) :-P
    Gelukkig dat je aan de slag kan.
  2. Irene:
    22 april 2016
    Fantastisch!!! Nu kan je met je werk beginnen. fijn! Geniet nog even van je weekeindje weg.
  3. Dieuwertje:
    Jaaaaaaa! Wat fijn!! Succes
  4. Isolde:
    22 april 2016
    Super! Fijn dat je eerst nog even een weekendje weg kan ;-)
  5. Jannet Verhoef:
    22 april 2016
    Supi. Fijn weekend en succes met de start van je onderzoek.
  6. Thuisfront:
    Gefeliciteerd!!
    Na lang wachten en je ontzettend verveeld te hebben mag je dan eindelijk aan de bak:)

Uhm...heb jij er eigenlijk wel tijd voor???
  7. Tante Lous:
    22 april 2016
    Hello possum!!Gefeliciteerd!De tourist is aaan haar trekken gekomen,nu gaat de wetenschapper in de startblokken!Gefeliciteerd,ik hoop dat het een interessante en voldoening gevende ervaring wordt.Hier wordt alles aardig groen en we sukkelen voorzichtig naar de 20gr.Tijd voor nieuwe geraniums,ze hebben toch geleden.Groetjes!
  8. Tante Lous:
  9. Tante Lous:
    22 april 2016
    O Lisanne,het ging niet helemaal goed hier,ik had nog willen vragen of je je reisverhalen/foto's gaat bundelen in een soort vacantie-dagboek,had een leuke titel ,"doing time down under"....
  10. Opa:
    23 april 2016
    Je hebtde dagen goed besteed dat nemen ze je niet maar af.Als de stage je net zo veel voldoening geeft dan word het een succes verhaal!Veel succes en zet hem op want er moet misschien wat tijd worden ingelopen.Liefs opa
  11. Oma:
    24 april 2016
    Hallo lisanne eindelijk . Mooie reisverhalen en foto,s en nu aan het werk.veel succes .veel liefs oma .ans.