Naam:
Foto’s:
213

Over mij

G'day mate!

Wie ben ik? Ik ben Lisanne, 23 jaar en kom uit Leiden. Ik studeer Biomedical Sciences aan de UvA en ben voor mijn eerste masterstage 5 maanden in Australia. In eerste instantie was ik niet van plan om een blog of iets bij te houden, veel te veel werk dacht ik. Totdat ik erachter kwam dat ik alles 20x aan iedereen moest vertellen - heel leuk daar niet van! Maar dat koste eigenlijk stiekem nog veel meer tijd! Wil je meer weten dan wat beschreven staat in mijn blog? Aars dan niet om vragen te stellen! Ik beantwoord de berichtjes met liefde.

Veel leesplezier en tot snel! xx

Over mijn reis

Een stageplek aangeboden krijgen in Australia klinkt opzich niet verkeerd toch? Na 2 maanden voorbereiding was het op 2 maart tijd om naar het oh zo mooie Brisbane te vertrekken. Na een reis van 29 uur en een gemiste overstap in Sydney, kwam ik op 4 maart eindelijk aan in Brisbane. Via deze blog probeer ik familie, vrienden en kennissen op de hoogte te houden van al mijn avonturen buiten mijn stage om. Zo breng ik een bezoekje aan het witste strand van de wereld (Whitsundays), ga ik duiken in de Great Barrier Reef, ga ik als echte toerist op ontdekking in Melbourne en Sydney en nog veel meer! Ben je benieuwd naar mijn avonturen down under? Meld je dan aan voor mijn blog zodat je niks mist van mijn reis (en stage natuurlijk!)

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, San Marino, Spanje, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.